lauantai 15. syyskuuta 2012

Huurussa.


Aamu oli tänäänkin kummallinen. Ikkunat oli puoleen väliin lasia huurussa ja oli kauheen kuuma sisällä. Ulkona odottikin ikävä kylmä yllätys. Olin tyytyväinen, että lähtiessä heitin nahkatakin ja paksun huivin kaulaan. Ei liikaa ollenkaan. Pakko kai luovuttaa haaveet kesän paluusta. Joku inkkarikesämeininki olis ollu ihana.



Töissä oli huippupäivä. Tehtiin retki Tammelan torille ja puistoon. Oltiin bussilla liikenteessä, mikä pistää kummasti säpinää seitsemääntoista alle 5-vuotiaaseen. Vierustoverini bussissa oli ihmeissään lentelevästä lokkiparvesta ja autoista ja kaikesta muustakin liikkuvasti ja jännittyneenä silitteli mun peukalon kynttä samalla, kun osotteli toisella kädellä muita asioita. Söpöä.


Iltasella nähtiin Sannin kanssa Jennia ja mentään tohon viereen Sohossa käymään. Likat söi uuniperunaa ja minä halloumitoastin. Oli kyllä herkullinen toast, pakko sanoo. Mulla oli ennalta vähän skeptinen käsitys halloumista, mutta ei se hössötys kyllä turhaa oo. Maistappas jos et oo vielä ehtinyt. Puol ysin aikaan seisoskeltiin Sohon edessä ja vähäsen huvitti, että ollaan jo lähdössä kotiopäin vaikkei kello oo vielä mitään. Sattumanvarasesti pudoteltiin vähän hipsterläppää (koska meikä on nyt tosi ahdistunu niiden takia) ja sitten Jenni lähti äitille ja me tultiin sitte kotiin pelaamaan Housee. Erittäin tavanomainen perjantai.
Oonkin kyllä ihan ryytyny ja huomenna on luvassa kaikenlaista ohjelmaa.

Alakerrassa rokki pauhaa, minä toivotan nyt hyvää yötä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti