perjantai 5. lokakuuta 2012

Ylävitonen!

Äh, viikot senku porhaltaa eteenpäin. Taasko jo viikonloppu? Oon vähä paniikissa! Alkuviikosta olin kipeenä ja oli aika vaikee olo, mutta nyt on jo helpottanu ja mukavia juttuja oon touhunnu. Kerron teillekkin!

1) Moni mun lempisarja on taas palannut Jenkeissä uusine kausineen, ja määhän oon tästä ihan pähkinöinä. Taas pitkät päivät (siltä ne tuntuu siinä vaiheessa, kun jakso jää pahaan kohtaan!) saa odotella uusia jaksoja ja sitten tuskailla, että mitä katsoo ekana! Ihana ongelma.
Okei, okei. Mun tv-sarjamaku on muiden mun tykkäysten tapaan hieman kökköä, mutta kai tässä omaa sielua ruokitaan eikä muiden.


 Greyn Anatomiasta ei ole kuvaa, koska en aio vieläkään käsitellä viimesintä jaksoa.  Pian pääsee taas juonimaan Gossip Girlin kanssa ja lyhyellä ekalla kaudella mut mukaansa temmannut Girls odotuttaa myös. Paljon nyt näitä tyttö-ohjelmia, ihan kirjaimellisesti. Jännä buumi.


2) Viikko sitten, perjantaina, oli mahtikemut tyttöjen kesken ja siitä oon saanut iloa sadepäiviin. Olisipa useemmin yhtä tyhjästä nyhjästyn kivaa, kuin meillä oli. Ai että. Sunnuntain työpäiväki meni aika kivottumasti tämän illan ansiosta. 











3) Oon hulluna Lanaan. Sen H&M-mainoskampanja on hassu ja mun oli pakko kokeilla niitä hulluja legginssejä... pakko myöntää, että tällä kertaa Lana vei pitemmän korren siinä, miten homma hoidetaan. Se valkonen takki oli kyllä ihan kivasti mature. Mutta äh, emmää mitää taaskaa henkkamaukalta löytäny?! Sen sijaan hankintalistalla on Born To Die The Paradise Edition, jonka yhdessä promokuvassa Lana on niin hurmaavan kaunis mun silmään, että oli pakko pistää ihan taustakuvaksi pc:lle.



4) Eilen aamulla istuin bussissa matkalla töihin ja bongasin Sannin liikennevaloista. Sovittiin että töiden ja koulun jälkeen mennään Europaan kahville. Noh, itse saavuin paikalle vähän Sannin ja sen kaverin Ilkan jälkeen enkä todistanut yhtäkään kahvinjuontia. Itse jöin teetä ja limellä höystettyä vettä ja toverukset ottivat rohkeesti sangriaa kannullisen. Myöhemmin, kuten Sanni sanoi, "kämppäkaverini" saapui myös paikalle ja toinen kannu lähti tilaukseen ja mulle kolaa (hei taas oon velkaa!!). En voi väittää etteikö itse olis tehnyt mieli ja jälkikäteen ajateltuna eipä tuo tän aamunen koulupäivä nyt niin tärkee olis ollu etteikö ois voinu liittyä siihen huviin mukaan. Aliasta pelattiin, oli mukavaa! P.S. Sanni on surkee selittäjä :D




5) En tiiä onko se tää syksy vai mikä, mutta valokuvaus kiinnostaa taas ihan hirveesti. Haluisin ottaa kaikesta kuvan. Oonkin sitten pelleillyt instagrammin ja pokkarin kanssa, tuloksena sitä sun tätä.




+ 1. Hmph. Riistäydyin myös vähän shoppauspuuhiin yhtenä iltana. Koskaan ei kannattais uskotella itselleen, että ostaa vaan ripsarin. GT:stä löyty toi NY-paita, muista löydöistä ehkä lisää myöhemmin.

Jep. Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. EI VIDE! Onks Hart of Dixie jatkunu vai?! Oumai, jes kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! ilo oli minun puolellani, etenkin kun sen jakson katoin :D

      Poista