lauantai 28. huhtikuuta 2012

Posters.







Olen pitänyt itseni kiireisenä
-leffassa Titanicin parissa vollottaen
-aloittamalla työharjoittelun jossa mm. olen oppinut uudestaan pelaamaan Unoa ja päässyt valvomaan 2. luokan matikan koetta
-käymällä Muumilaaksossa ja kivimuseossa
-myymällä vaatteitani facebookissa
-menettämällä uskoni joihinkin ihmisiin viimeisen kerran
-auttamalla hyvin vähän Tupun muutossa
-rakastamalla musiikkia täysin ruumiin ja sielun voimineni
-katsomalla Skinssin 6.kautta
-nukkumalla
-niistämällä (ääää, taas se on alkanut!)

Tänään suuntaan nokkani kohti Hannan kotikoloa ja menen hieman purkamaan tätä viikkoa ja kevättä muutenkin muutamien alkoholipitoisten juomien kera. Voi elämä, siinä riittääkin sitten purettavaa. Meidän koulukaveriporukan kevät ei oo ollut sieltä ihan tasaisimmasta päästä, joten tämmöinen ilta lienee ihan paikallaan. Ylimääräiset höyryt ulos ennen vapun hulinoita.

Viime aikoina naurun ovat saaneet huulilleni muun muassa:
Matilda, joka yksi ilta halusi ripittäytyä mulle kun oli ostanut "samanlaisen minihameen kuin mitä mulla on, koska näytän siinä niin hyvältä kun on huppari ja nahkatakki ja tennarit" :D Olin lähes liikuttunut. Pääsi synneistään kevyesti.
Niin ikään eilen Prismassa Matilda, joka _TAHTOI_ sinisen örkkimörkki-heliumpallon, muttei saanut... ja hetken päästä joku natiainen tuli sen pallon kanssa vastaan käytävällä... Matildan ilme 5/5.
Juho, joka on käynyt täällä pesemässä pyykkejään. Aina hauskaa seuraa. Oltiin ääliöitä ja selattiin Glastonburyn esiintyjiä... Ensinnäkin ne oli viime vuoden esiintyjät ja toisekseen ehdittiin hyvä tovi selaan pelkkiä lavoja kunnes tajuttiin että ei helvetti nää on vasta eri lavat, ei suinkaan bändejä. Vähän sillä hetkellä masensi, mutta onneksemme koko festaria ei järjestetä tänä kesänä. Ja siihenkin huviin olis taas tarvittu vähintään se toimintatonni ja kissan kaikki elämät.

Auringonvalo kajastaa heikosti verhojeni läpi. Ehkä mä olen ainakin melkein onnellinen.
Tulen varmasti vielä olemaan. Etenkin kun saan nuo ihanat Tupulta saadut julisteet seinälle. <3

ps. toi austraalialainen isosuu on Posille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti