tiistai 10. huhtikuuta 2012

Hii o hoi!

Oon vähän laiskotellut enkä oo jaksanut mitään kirjottaa moneen päivään, koska pyhitin pääsiäisen levolle ja kärsimykselle laktoosi-intoleranssiongelmien kera. Tämän te kaikki varmasti tahdoittekin kuulla joten siinä se.
Mää aion nyt vähän hemmotella teitä kuvilla, joita oon tullut räpsineeksi tässä viime aikoina. 

Napsautas vielä tää soimaan, vaikka mun mielikseni.





Vietimme Sannin ja Juhon kanssa kolmistaan Earth Hour-iltaa, mikä tarkoitti sitä että kuunneltiin musiikkia ja napsauteltiin YouTubessa sitä valonappulaa (tai ainakin minä rakastin sitä toimintoa suuresti, ja renkkasin jatkuvasti). Sen valottoman tunnin tapahtumat oli varsin hurjia siihen nähden, millä joukolla oltiin. Mammat riivaa-tanssi lähti multa ja Juholta sen verran epävakuuttavasti, että Sanni kehotti reenaamaan kesään asti. Hienoisesti vaikuttunut oli kumminkin, kun kertoi haluavansa kyseisen esityksen vielä joskus nauhalle. Hauska ilta, joka päättyi Ruman tanssilattialle. Seuraavana päivänä tein jotain, mitä en ollut tehnyt aiemmin eläessäni: söin kebabrullan. Se oli hyvää, mutta sitä raakaa sipulia en tuu koskaan ymmärtään. Katottiin myös Amélie, joka jaksaa edelleen lämmittää mieltä. Väsyneinä naurettiin aika paljon sille puutarhatontulle ja Amelién isän reaktioille sen suhteen. PS. oli pakko  pistää näitä ite otettuja lähiposeja, koska Sanni ei suostunut ottamaan kuvaa musta. No oke, yhden se otti, lähikuvan mun perseestä. Kiitos!




Pääsiäistä vietin Iittalassa kotikotona. Heti päästyäni kotiin sain eteenki jättilautasellisen kalakeittoa, ja kehtaan myöntää että se oli aika hyvää. Jälkkäriksi sain perus sacher-kakkua ja kevään ekat mansikat, kun Maiju kävi. Äiti väsäili ruokaa iltaa varten ja voi hitto miten hyvää se oli. Mä sain tehtyä vaan salaatin, kun olin liian kiireinen selittämään kaikkea mahdollista mitä viime aikoina on tapahtunu. Illalla oli vallan kivaa, kun pikkuserkut tuli kylään. Istuttiin iltaa ja samalla juhlistettiin vähän äitin ja iskän hääpäivää nro 32 kilistelemällä skumppalaseja. Äiti oli muuten kattanu pöydänki ihanasti ja Klasu oli valinnu (en tajuu vieläkään millä ilveellä) upeet servetit. Keittiö oli ihanku jostain sisustuslehdestä.




Kävin kattomassa mummua ja pappaa ja oli aika nauruhermoja repivä hetki, kun mummu antoi mulle (24v) ja Klasulle (31v) Hevisaurusmunat. Ihan huippua! Se vähän harmittaa, että se yllätys joka ilmeisesti oli jonkunsorttinen kännykkäkoru hevisaurustyyliin ei käy mun puhelimeen, kun ei oo semmosta tarvittavaa reikää. Buu sille. Olisin ollu maailman retein vihreen Hevisaurusmerkkini kanssa.

Serkkujen mökilläkin käytiin ja siellä oli ihana Leevi 1v. Jos kaikki lapset ois yhtä ihania nii maailma luultavasti pelastuis. Tossa allaolevassa kuvassa ilmeisesti kutittaa ja on kivaa!

Lauantaiaamuna heräsin hyvissä ajoin katsomaan Muumeja. Ja parahiksi äitikin kömpi sängystä ja toi tukka pystyssä mulle teemaan sopivan munan. Sieltä tuli Haisuli! Toivoin vähän Myytä, mutta kai se näinkin menee. Jätin Haisulin haisemaan äitin kutomispöydälle.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti