keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

mindfreak...

Ajoittain iskee sellainen tunne, että ei ehdi tarpeeksi miettiä asioita. Elää ikäänkuin putkessa, joka alkaa joka päivä uudestaan alusta. Eikä siinä putkessa eläessään ehdi miettiä. Sitten alan tiskata. Putki katkeaa tai häviää tai mitä ikinä ja minä mietin. Voi että, mä sit mietin. Ajatukset juoksee jossain aavan meren tuolla puolen ja 40minuutin jynssäämisen, pinttyneen puuron ja jämähtäneiden rääppeiden poistamisen jälkeen tuntuu, että järki olisi uomassaan. Tiskit ovat kuivumassa ja pyyhin vielä tiskipöydän kuivaksi ja päästän tiskivedet viemäriin. Ja sinne valahtaa myös kaikki järkevät ajatukset, joita oon tiskatessani kyennyt muodostaa. Edelleen mulla on vaikeuksia samojen asioiden kanssa, vaikka juurihan keksin kaikkeen ratkaisun. Edelleen en osaa ratkaista ihmissuhdekiemuroita enkä tiedä oikeita sanoja joihinkin painostaviin kysymyksiin ja tilanteisiin. Mikä siinä on? Tarvisiko alkaa pitämään kirjaa mielessä pyörivistä ajatuksista tiskauksen aikana? Vai pitäisikö kenties hakea tiskaajanhommia jostain, luulisi että työpäivänmittaisesta tiskaamissessiosta jäisi käteen muutakin kuin ärsyttävät ryppykädet? Antakaas, kun mä mietin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti