lauantai 26. maaliskuuta 2011

undisclosed desires

Mikä olisikaan sen rentouttavampaa kuin kuppi teetä lauantai-illan ratoksi kynttilän valossa? Rahattomuus varmaan tekee ihan hyvää materialistisoituneelle (onko se edes sana?) sielulleni, edes tutulta saamani tieto, että tänään saa 7e tekstarilahjakortin Clas Ohlsonille ei saanut mua kauppaan! Kirppiksellä sentään käytiin Sannin kanssa tsekkaamassa tilanne ja viemässä uutta tavaraa. Kyttälän kirppiksen pöytä 74! Käykää ostamassa jäätäviä vaatteita jooko! Pöytä on vielä ensviikon meillä siellä ja tavaraa on pelottavan paljon jäljellä. Ei taida oikeen 2000-luvun alku iskeä ihmisiin...

Tulin iloseks tänään, kun telkasta tuli Herkules! Siinä on kyllä huumoria.. ja mun all time favourite kohtaus, jossa se treenauttajapukki kertoo Akilleen kantapäästä.. Jannekin tuli sitä katsomaan, mitä jääkiekkojännitykseltään ehti. Naurettiin myös mainoksille.. nyt on tehty sellanen koira, jota juotetaan tuttipullolla ja sitten se pissaa lattialle!

Inhottaa kun mulla on kaikki korut ihan sekasin, kun niille ei oo mitään hyvää paikkaa. Kaulakorut roikkuu kylläkin seinällä naulojen varassa, mutta olis kiva saada muutkin jotenkin kivasti järjestykseen ja esille. Hyvä ideoita otetaan vastaan!

Haluaisin kovasti mustan pikkutakin ja uudet kengät! Ja voi hitto, voin kertoo että helpommin sanottu kuin tehty. Oon tutkinut läpikotaisin koko internetin ja oon aika vakuuttunut siitä, että oon kenkätoiveideni kanssa joko vuoden myöhässä tai kaksi liian ajoissa.


Olisin lisännyt pari kuvaa, mutta rupes ärsyttään oma osaamattomuuteni.


SL

4 kommenttia:

  1. Hei ooks lisännyt tän blogilistalle? Kun mä oon tottunut seuraamaan blogei sieltä.. en ainakaan löytäny tai sitten etsin vääräl nimel - tuttujen blogeja on niin paljon kivempi seurata :):)

    VastaaPoista
  2. en oo minnekkään tietääkseni lisännyt. en harrasta moista julkisuutta :DD

    VastaaPoista
  3. No ehkä mun täytyy sitten opetella bloggerin kautta lukemista ;)

    VastaaPoista
  4. ehkä mäki voisin lisätä tän sinne jollekki listalle, mutta mun hermoni ei riitä sellasen opetteluun :D

    VastaaPoista